Belangrijke informatie Corona Crisis

27 mrt. 2020

Geachte klanten,

Via deze weg willen wij u als klant graag op de hoogte brengen wat er is veranderd door de Corona maatregelen.

Zoals u weet zitten er op dit moment veel mensen noodgedwongen thuis. Dit resulteert in een grote toename van bestellingen. Wij werken met hart en ziel aan alle bestellingen maar helaas kunnen wij op dit moment niet altijd de service leveren die u van ons gewend bent.

Het gevolg van deze drukte is:

  • Wij zijn telefonisch minder goed bereikbaar
  • E-Mail, Whatsapp en facebook berichten zullen later beantwoord worden
  • Bestellingen kunnen vertraagd zijn (let dus op met diepvriesproducten)
  • Bestellingen kunnen alleen nog online gedaan worden

Wij willen alle klanten vragen rekening te houden met de samenstelling van de bestellingen zodat wij uw bestelling gemakkelijk en snel kunnen verwerken.

  • Bestel alleen producten die u echt nodig heeft, ga niet hamsteren
  • Probeer het aantal producten van glas te beperken
  • Bestel niet zomaar Pre-order producten, vraag eerst naar de beschikbaarheid
  • Wij adviseren u dit moment geen diepvriesproducten te laten opsturen i.v.m. mogelijke vertragingen.

Pick & Go

Klanten kunnen gebruik maken van de Pick & Go Service

  • Bestel en betaal online
  • Gebruiken bij het afrekenen de de code: sundo
  • Maak een afspraak om het pakket af te halen
  • Wij zetten het buiten op afspraak voor u klaar

Maatregelen Post NL

  • De bezorger vraagt op dit moment niet om een handtekening maar zal deze zelf ondertekenen. Wel vraagt men om de laatste 3 tekens van het legitimatie bewijs.
  • Bezorgers hebben een ruimer tijdvak om de pakketten te bezorgen

Wij willen u bij deze bedanken voor uw medewerking, stay safe!!

Toko 4 All Cares!